måndag 7 februari 2011

Hordag.

Är så grymt irriterad och sur idag. Och jag har faktiskt ingen anledning. Jag vill ha ett svar från den där gubben om fogderummet i galtis är ledigt så pontus kan följa med så jag har något att se fram emot. snälla gud säg att det är det. För om de är någon gammal gubbe och kärring som ska bo där så ska jag hemsöka dom. Sen vill jag online shoppa massa fina saker men kan jag få ett jobb eller 100000 kr tack? Har dessutom varit hemma idag vilket inte visade sig vara någon större förlust eftersom jag tydligen bara skulle haft NK annars så de känns bättre då. Jag vill bli frisk snart. Har ätit morgonfika i 5 veckor och 5 dagar utan att ha känt vad fan det smakar blä.. Som ni märker så är jag inte glad för 1 jävla öre men jag var bara tvungen att skriva av mig lite ://

Pisssssssssssssssss................
Ps helgerna går för snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar